Isnin, 11 Mei 2009

~* Award *~

salam..dengan ini saya dengan baik hati ingin memberi sedikit cenderahati kepada anda semua..jemput la ambil



p/s: cenderahati ini ditujukan untuk:
1. semua followers kerana sudi menjadi sahabat saya
2. sahabat baru mengenali
3. my blog list..
4. dan juga yang baru datang kesini..hihihi

silalah sudi2 tempek di blog anda..

taip selanjutnya di sini untuk paparan penuh

8 ulasan:

Luth Textile berkata...

wah wah..
makasih... nt luth tempek k..

sol berkata...

amboi2 promote gambar senirik akk ni :D thnx :D

ejdeejasmi berkata...

@ luth- yup tq

@ sol- ko mmg jeles ngan aku kan..hihihi..bila lagikan nk pomote diri sendiri..

Abgbent berkata...

Ok adikku yg comel lote. Abg akan ambik cenderahati ni dan postkan dlm blog nanti

sol berkata...

lololol.sampai ati.2 da promote. suke la 2 hahahahah

dotblogspotdotkom berkata...

TQ fren...

dah tepek

segan plak tepek gambo pompuan kat blog pakcik..huhuhu

setiasahabat berkata...

terima kaseh....
kang saya tempelkan kat blog saya..

ayien26 berkata...

da buh da pun hehhehe....
tu gmbr mse biler tu? mcm bkn yg d'latest jer....hehehehhe