Isnin, 23 Mac 2009

~* Si Dia Comel part I *~

Menarik tag kali ini..tapi kali ini aku malas nk kongsi ttg kesayangan ku..bak kata kak ruwaida takut gak t ada yg muntah hijau..huhu..so entri ini sedikit berlainan dan sgt menarik..baca ler.



+ Si dia comel bila datang ke rumah aku sambil berkata " assalaualaikum tisya blik kg ni"hihii.
+ Si dia comel bila bercerita perihal ibu ngan ayah nye " ibu beli kereta baru..ibu dah kaya" " tadi ibu bawak kereta pusing sana pusing sini,pening tisya"
+ Si dia comel bila mengejek abah kesayangannya " owh abah pendek" sgt cumil..huhuu
+ Si dia comel bila mahu dipakaikan makeup " mata mak tam,lipstick maktam" sambil memuncungkan bibir dan tak leh ckp apa2 lagi sbb takut lipstick ilang
+ Si dia comel bila merajuk " biar tisya mati semua dah tak syang tisya"
+ Si dia comel bila berjalan2 dan dia mahu terkencing " mcmner ye dah tak tahan ni.." sabar kata pakndaknya " ish camner ye...tak tahan sgt " itu katanya..hihii..sungguh cumil
+ Si dia comel bila bergaduh ngan kami "tisya taknak kawan mak tam"
+ Si dia comel bila telefon akan cakap " opah dah makan,opah makan apa rini,ikan masin? opah miskin ye?hihihi..
+ Si dia comel bila naik kereta " nape busuk je kete tokwan ni, owh lupa kereta takde aircond cam kete tisya"
+ Si dia comel bila setiap kali mandi nak pakai baju baru je..baju lain tak mau...
+ Si dia Comel bila rambutnya mahu disikat tajam seperti budak lelaki "tisya nampak handsome"
+ Si dia Comel bila pandai melakonkan aksi2 dan mengajuk filem2 yang dilihatnya..sampai membuatkan aku tak tahan ketawa..
+ Si dia comel bila setiap kali tido mau cium iaitu baju atau seluarnya dan akan menghisap ibu jarinya..

inilah sidia
Nur adleena batrisya mohd jamil..si dia baru berumur 4tahun..








Tiada ulasan: