Selasa, 10 Mac 2009

~* Selendang Baru *~



cantik tak..tudung ni je sempat emi beli di padang besar ritu.selain 1 handbag yang di perbuat dari mengkuang..wah emi mmg suka menda klasik dan seni ni..mmg cantik..simple sgt..so selendang ni sebenarnya didatangkan sekali ngan jubah..so emi ambik selendang je..sbb sgt cantik..huhuu...apa lagi meh melaram la..huuhu..tolong jeles yek..hikhik



baju hubby jugak dibeli disana..hihii..kami ke kenduri khai dan zura...selamat pengantin baru untuk deme..amacam best ke jadi suami isteri?hihi








4 ulasan:

Na Shari berkata...

chantique...hehehe...dah mcm minah arab akak tengok...ewah2...berseri2 muka dapat jumpa cik abang ye...

BintangHati berkata...

alamak emi kul brapa emi g...x jumpa la ngan kak nurul....ingat x dtg

LiLacFlA berkata...

orang comei pakai apa pun comei ye kak..... apa petua ke cun nan kak emi???

EjdeeJasmi berkata...

@Na shaari- ooohoo sowi lmbt reply..baru balik induksi...ehe..arab yek..wahahaa..mestila akak..dpt jumpa hubby...

@Bintang hati- emi g dh lewat dh kak nurul..dh kul 4.30 bru sampai..ada hal sikit

@lilacfia- cun ye?..wah terlebih sudah...takde petua apa2 pun..biasa2 je..