Ahad, 22 Mac 2009

~* induksi *~






Welcome back..fuhss windu tul ngan korunk semua..and tersgt rindu kat blog ini..rindu kat hubby dh lepas dah sebb kami berdua dapt induksi sama..huhuu..best sgt..ari2 tgok dia..hikhik..tolong jeles ye..

emi kena g hari kedua..smpai2 terus kena masuk kumpulan..dah mcm aktiviti melelong lak..emi dpt la kump 1..huhu..best sgt semua sporting hbis...penuh aktiviti nya..xde masa nak g mana2..taw blik2 terus lena untuk hri berikutnya..

hari sabtu kitorg berpeluang ke pekan baling..jln2 sambil beli hadiah untuk tukar2 ngan peserta..setiap peserta diwajibkan membeli hadiah yg bernilai RM5 ke atas..huhuu..mcm2 ada...

hari ahad kami ke gua Gendang yang terletak di tasek..wah sgt teruja sebb sepjg perjalanan tu kami disaksikan kebesaran ALLH s.wt..kami melihat kumpulan awan membentuk ALLAH (ejaan jawi)..subahanallah....tapi emi tak sempat nak snap..semua satu bus menyaksikannya..dalam gua pula kami mendengar air yang menghempas batu2an didalam tu mengeluarkan bunyi gendang..maha suci allah sgt takjub akan kebesarannya..di dalam mmg gelap sgt..mcm tu la alam barzakh nanti..takutnya...

mlm kebudayaan kumpulan kami mempersembahkan pentomen sakaratul maut dan lagu andai ku tahu..mmg menginsafkan..sapa yg pengarahnya..emi la..wahahahah..

dan hari2 terakhir kami pulang dengan harapan dan 1000 kenangan..sgt seronok dan sedih..semoga menjadi pengajaran dan menjadikan emi pekerja yang cemerlang..insyallah...




Sangat2 teruja..pasni insyallah akan confirm..huhuu..amin....


6 ulasan:

Na Shari berkata...

Welcome back sis...lepas ni blh la buat entri banyak2...

Hayati berkata...

wahh..syoknya, klu cam2 pie induksi sebulan pon x pe la yek..hari2 dpt tgk muka hubby...hehehe,pape pon lega yek dah slamat pie induksi....

AHMADSUFI6177 berkata...

best la gi aktivitikan?? huhu..

erm.. aku nak tegursikit.. jgn marah ar.. kalo boleh jgn letak 4JJI sebagai ganti nama Allah... kalo nak sebut Allah. taip betul2.. pasal 4JJI tue aku penah dengar maksud For (4) Jesus... amenda ntah... huhu..

wallahualam...

EjdeeJasmi berkata...

@Na Shari- yup..insyallah..rindu entri emi yerk..hihii

@yat- best..best sgt..pengalaman yg takleh dicari..insyallah yat pun akan merasa gak t


@Sufi- yeke?..xpe skunk jugak emi tukar..thanks for remind..

~*Krsty_Pinky*~ berkata...

wah..gi induksi dgn hubby..kejenye usha hubby jekla ye...hahaha

EjdeeJasmi berkata...

ye..hihi..sambil nyelam minum air..hihi