Khamis, 5 Februari 2009

~* Gaji bagi Tahun 2009 *~


Ternanti2 penuh debaran.jeng2..yehaaaa..layannnn.


memang gila ini budak..mau tak gila..cuba tgok gajinya..tidak ada kesamaan disitu..sekijap awal..sikijap lambat..huhuhu..mau sesak nk tunggu..help me..mana mau cekau duit ni..minyak lak mcm air je..loh memg spesis cecair dh kan..apa la aku ni
aku ngh tensen la..asal lambat lak nk cecah 25 ni..adoi...korek sana..korek sini..alih2 poket aku mmg dh berlubang tu pasal duit dah nazak..erkkkkk
erm mengikut teori erdayu da vinci..eceh...aku mungkin akan menghadapi kebuluran pada suku minggu kedua..apa pasal? sebb kekeringan poket ku sudah ditahap kontang..
sape yang mau bagi aku rezeki terpijak ni..ataw uat2 jatuh duit dan aku uat2 pijak..so aku namakan rezeki terpijak..hihii..
nape aku gila? sbb daya tahan mataku dah mula layu..tekak ku dah mula loya (jgn anggap bukan). aku loya melihat hanya kepingan sen2 didalm purse aku..wahhaahh
okla sebelum aku naik gila atau mengilakan diri (untung2 dpt mkn free)..baik aku stop dulu..k la lyn...salam syg dr aku..Ku tunggu gajiku ( adaptasi dari ku tunggu jandamu-by irwansyah)

Namun diriku tak bisa
Begitu saja menerima
Kenyataan kau begitu lambat
Aku masih tetap tunggu
Lalu kuputuskan kutunggu gajiku..
(jgn marah ha )

2 ulasan:

elly ellyza berkata...

senang sket nak minta duit dah taw tarikh

EjdeeJasmi berkata...

cit porahhh