Rabu, 4 Februari 2009

~* Aku cinta Anak Muridku *~


Huhuhu..sungguh sadis tajuk entrinya..diberi oleh en rjuna..rjuna ko mmg gile..hihii..sedang berbual Ym dengan beliau ttg seorng kawan kami yg akan bertunang ngan anak muridnya antara mei dan jun ini..selamat bertunang yerk..nape tajuk ini ku pilih?meh kita bincangkan?.

ah..mesti akan kata ko jeles yerk emi?huhuhuhu..rentikan... apa itu jeles? aku pon tak taw...ngeh2...tempat aku berkerja ini pon berlambak yang berkeadaan begini sasaukah? gila kah? atau angau kah?..hanya empunya diri yang taw..

pelik bukan? di satu tempat untuk mencurah ilmu ada jugak yg mengambil kesempatan untuk bercinta2an..nasib aku tidak begitu..dulu mama ku pesan belajar jgn mengatal..tapi terkandas jugak..kat IPT aku bercinta..ngeh2..tapi IPT yek..bukan di bangku sekolah...

tapi itu takde la pelik sgt jika bercinta sesama rakan..ini murid dan guru?..bila mereka bercinta? dimana?huhuu..itu hanya empunya diri yang tahu..mungkin sama2 berlatih2an berjonggingan ,sama2 latih melatih berpidato..yang melatih tak letih yang dilatih lagi tertatih..hihii

huhuhu..apapun aku tetap doakan mereka bahagia...bulan Jun ni pon rakan sekerja aku akan melangsungkan perkhawinan dengan anak muridnya jugak..huhu..selamat pengantin baru

3 ulasan:

s.h.e.i.l.a. berkata...

hehe..
emi, cinta x mengenal sesape..
kalau x xkan rita rudaini kawen ngan aidil zafuan.. ;)

Rjuna berkata...

haha nama aku disebut², kang dia baca, aku yg kena hahaha

nadia burn berkata...

mase time skola dulu pun kita ada syok kt cikgu, tp cikgu tu tak syok kt kita plak..hehehe.. tp skrg ni ter-syok kt lecterer plak. tp bknla smai nk kawen tp betmbah semangat nk blajar time kels die. eheh :)

hi, blog akak comel:)