Isnin, 12 Januari 2009

~* Tomyam *~

ritu nyempat la siapkan tomyam untuk my hubby..blik kampung mentua..hihihi..sambil tunggu hubby blik duk sorang2 kat umah..masak la...masak nasi,tomyam,samabl tempoyak,ulam petai,ayam goreng..untuk ari sabtu..

hubby siapkan wiring untuk dua biji kipas di umah kawannya..so aku uat la menu apa yang patut..bancuhla air limau ais untuk hubby pulang nanti..

nyum2..sedap...

ri ahadnya pulak siapkan sambal keli,sambal belacan ngan timun,sayur kubis dan air oren di bancuh oleh my hubby..

ermsss..kitaorg jln2..sabtunya ke beremese pool taiping dan tok wayang i chuahua..best....dan ahad ke ipoh ambik album kawin..

Ejdeejasmi yang tulis

4 ulasan:

mrberett berkata...

wahh..nampak cam sedap je tomyam..nak sket

Rjuna berkata...

sedap ke tomyam ko tu, lain macam je aku tengok, cam sup sayur jer

EjdeeJasmi berkata...

cit ko lekehkan aku yer? mestila sedap sebb aku uat sndiri..mana main pakai kiub tomyam ke..pase tomyam..dr A to Z aku uat rencahnye..warna nya putih sebb aku uat tomyam putih..huhuhu..aku tak masukkan cili merah taw...

dBa berkata...

ada ek tom yam x wrna merah??
ohh