Khamis, 8 Januari 2009

~* Tadaaa jadik juga*~

semalam emi ada cerita nak uat cup cakes kan..so menjadi juga akhirnya..walaupon percubaan pertama..huhuhuhu..gembiranya hati ini...malam ni nak siapkan lagi satu bancuhan untuk di bawak ke rumah mentua..bodek ....hikhik..

so ni la bahan2 nya..sudah di sediakan sewaktu mahu pulang ke rumah..shopping dulu ngan mak...ni dah siap adunannya..siap untuk di bakar..eiiii x sabarnya.....ni ovennya yerk..untuk membakar baru lagik tu...huhhuhu..fuhhhhhh mintakla jadik..doa pertama untuk percubaan pertama ininampaknya adunan naik dengan jayanya..eiii tak sabar aku..sementara menunggu cake nya masak..emi sediakan krim untuk hiasan..walau hakikatnya aku "kers tangan "..hahahhahasiap di letakkan didalam pipping plastik lagi..kekononla cam pro..tapi pro and kontra jerk..huhuhu..tadaaa dah siap sekali hiasan..bunga tu pun beli..sebb aku tak reti melukis bunga..hahahahaha
pandangan sisi..cup cake aku yang menjadi..aduh aku rasa gumbira tak terkata tadaaa siap..dah di kena curi sebiji oleh amirul...bila semua siap 4 biji di tarah nya..huhuhu..to my hubby wait yerk..ayang bawak balik kuala..

P/s: kek coklat kukus aritu suh uat lagi yerk..nanti ayang buatkan lagi yerk...

Tiada ulasan: