Khamis, 29 Januari 2009

~* Menjahit Manik *~

semalam seharian aku berlajar menjahit manik..dari internet ..bukan main seronok dan kepalang gumbira nya..alatannya aku telah beli di kuala..so sedang mencari2 teman yang berminat so aku dapatla Kak Hubbina pembantu Makmal..senyap je kami berdua lam makmal..hihi
yang lain tak tahu kami sednag membuat project ini.sebb deme menyembang so kami ambik peluang mencuba beberapa design terkini..almaklumla tangan pon masih keras..so jahitan takla sehalus orang yang dah menceburi bidang ni bertahun lamanya..

tapi hasilnya memang tak mengecewakan..wah lepas ni aku telah berangan2 untuk menjahit setiap baju kurungku itu..upgrade jela...hihii..bior nmpak baru sedikit..
Ni jenis teratai dan manik jurai..aku combind kan sekali..
ni jenis teratai..

ni teratai dan jurai yang dan siap..sesuai untuk sekitar leher baju

close up sedikit

ni jenis pintal..ermsss ( maaf sedikit blur)

ni la kak hubbina..menjahit bersama2 ngan aku..hihii

ni hasilnya..bunga teratai..maaf sedikit blur

ni jenis tabur..lom siap sepenuhnya..tapi nk jugak masukkan lam ini...

ni manik manjalara 3 lam satu sebenarnya ini..jenis lalang manjalara + bunga manjalara & Jenis Manik Jurai

ni hasil sepenuhnya yang disiapkan lam masa dua jam belajar..belajar sendiri melalui internet..


1 ulasan:

ElCaliph Hijab berkata...

kat mane website belajar dr internet tu ye?