Khamis, 8 Januari 2009

~* Masih Sayang Padamu ST 12 *~

sedap ke lagu emi letak lam blog ni..ingt nak tukar tpi sekali orang masuk sekali tanya lagu apa? sapa nyanyi..? so emi bgtaw yerk..ni lagu kumpulan ST 12 sebuah band dari indonesia..pernah tak lihat dulu emi pernah letak entri pasal lagu PUSPA by kumpulan ni jugak?..ha memang lagu kumpulan ni mengancam la..tak percaya dgr la..huhuhu

so ni emi attachkan lagu nye..korunk leh download dari sini..

Liriknya di sini:

Kau rinduku
jiwaku indah memantul dirimu
Maka ku terbangun untuk menanti
menanti mu
jangan pernah
kau ragukan cinta yang sesungguhnya
itu bisa menghancurkan semua
bukan begitu

*aku sungguh masih sayang padamu
jangan sampai kau meninggalkan aku
begitu sangat berharga dirimu bagi ku….

dan ku pastikan sekat dihatimu
kan ku korbankan semuanya untukmu
sungguh ku berharap kaupun begitu padaku

coba yang engkau rasakan
cinta yang begitukan
mengesankan
dan ku pasti dapatkan
kemesraan yang penuh bintang
ok selamat mendengar...

1 ulasan:

dBagHaNi berkata...

ha,kat blog dba pulak,PUSPA.hehe