Khamis, 29 Januari 2009

~* Majlis Pertunangan Wan & Aida *~

pada 26.01.09 telah berlangsung pulak majlis pertunangan antara redzuan dan aida..majlis kali ini dekat sikit..wan org kuala dan aida org taiping..so kami mengikuti majlis ini..hantaran diberi 7 oleh pihak lelaki dan dibalas 13 oleh pihak perempuan..majlis ni sgt la meriah sbb dah macam kenduri kawen dah aku nengoknye..

wan dan aida ni dua2 kawan aku dari kalangan Juruteknik Komputer Sekolah di negeri perak ini..wan Sk jelutong dan Aida Sk changkatJering..hihii wan iku jejak aku nmpak..

ni la pasangan yang akan bergelar raja sehari kelak
Hantaran dari pihak lelaki biru

hantaran dari pihak perempuan warna krimnila kami..pantang lepa nak je tangkap gambar,.sedondon memilih kuning


4 ulasan:

BintangHati berkata...

emi akhirnya persoalan ni dh terjawab..patut la aida x mau ngan org melaka tu...rupanya ader org dekat...hi...hi....

EjdeeJasmi berkata...

yela kot..yg dekat senang jauh2 susah..semua susah

BintangHati berkata...

ha betoi la tu jauh2 susah....cam kak nurul ni sorang png sorang tepeng.....letih gila..semua kijer buat sorang...anak sekolah...etc....erm...ntah la....

Hayati berkata...

wah...dah slamat bertunang yek.
tahniah utk aida n wan...