Isnin, 15 Disember 2008

~* My wedding day *~

salam...lama dah tak update blog ni..bak kata ariz 2 hari dah ko tak upload blog ko..ekekkekk..thanks ariz coz sudi datang majlis aku..thanks hadiah ko..comel lily ko yerk..aku tunggu ko kawen lak..jangan lama2...

so meh cite sikit tentang majlis aku..
ni gambar time aku nak g akad nikah..with my friends ayienz..thanks ayien 2 hari betapa kat umah aku..banyak ko tolong aku..u are so special..aku dah selamat bernikah pada pukul 10.00 pagi..dengan sekali lafaz..aku dah sah jadi permaisuri hati Mohd faizal abd rahman..terima kasih tuhan..makbul kan doa aku

so petang tu ada majlis aqiqah..seekor lembu telah disponsor oleh bapa angkat aku..en damanhuri b kadiso..orang lekir..thanks ayah..jasamu dikenang.

so bermula la majlis gotong royong..malam tu ada tahlil dah khatam quran..adik aku erli ngan sepupu aku nur shahirah...

tema perkhawinan aku hijau oren..sangat cantik..hihihi..so aku upload la sikit pelamin aku..nak full nanti pas en aduka kias utama bagi gambarnya..

majlis aku di serikan dengan kehadiran 4 flower girls yang cumil2..seorang tu telah di chop oleh pengapit faizal..anak2 abg aku ngan kakak aku..

so ni gambar aku..sempat di snap oleh adik aku erlizawani..

dan ni gamar bilik aku..lari tema tapi aku suka..ada kelainan disitu..sangat cantik...

dan di kesempatan ini aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang hadir..dak JTK Larut matag dan selama..juliza,faiz,najib,roslan,norizat,khai,abg wan dego dan isteri kak iza..dan yang lain..kamarul gitn

uat sahabat sekerja..kak mus,kak ati,kak bina,kak ros,kak liza,kak ida, PN pengetua,staff sokongan yang lain..

dan tetamu yang lain..thanks hadiah korunk..memang cun..hihihi...

4 ulasan:

Hayati berkata...

emy..tahniah yerr...
insyaAllah di kuala kurau nti yat cube dtg.

syazmishaters berkata...

Selamat pengantin baru...

su a.k.a adik jtkpk berkata...

slmt pgantin bru....sori su x dpt p....ermmm lawa ye katil pgantin....aduka jd photoghaffer kak emi ke????

~*Krsty_Pinky*~ berkata...

hi...selamat pengantin baru...
nice make up during ur wed day...
congratz :)