Ahad, 7 Disember 2008

~* My Dreams*~

1. My PINK VAIO laptop..minat sangat..bukan kerana brand nye taopi kerana colournya..huhuhu..skunk dell pon dh mula mempamerkan colourful laptop..hihii..teruskan persaingan sihat kamu...



2. Woman Without Make up ibarat lagu tanpa irama..mandi tanpa air and makan tanpa Kicap..hikhik..tapi im not obses to make up..neutral iz beautiful..kalu dh ada pakai jugak..tapi tak la spend all salary to make up jerk



3. Yang mana satu idaman kalbu..ni la jawapan nye..hisk2 bila la aku nak dapat pakai ni..if dia senoek keciknya tpi aku still minat..crazy...wahaha..kalu ada sape2 nak sponsor leh la bgi kat aku.



4. Banglow idaman..ni just contoh jerk..aku cri lam mr Google..tpi aku impikan rumah bercirikan tradisional di kampung..udaranya superb nyaman..

5. Purse..aku memang gila kumpul dompet..handbag aku tak minat sgt la..ntah maybe purse senang dibawa kot..huhu..kalu handbag mcm2 aku akan letak..tu aku tak suka handbag..hikhik


6. Kasut tadaaa..ini memang minat..tpi lebih kepada sndal..selain tak meyakitkan kaki akibat lenguh2 dan sengal2...ianya amat efisyen sehinggakan di pejabat aku hanya menggunakan seliptoi..hikhik..ringkas kan...

Tiada ulasan: