Isnin, 8 Disember 2008

~* Make our own BANNER *~

Hari ni benar2 telah memenatkan diri..orang sedang sibuk untuk beraya aku lak sibuk membuat banner untuk majlis persandingan aku nanti..

Ops!! bukan aku yang membuatnya aku just design sahaja..jangan ada salah faham di situ..hihii...barusan abang ipar aku balik..so dia memerlukan sekeping gambar dan citarasa aku..so aku telah menempah 3 keping banner panjang ini dan 2 keping yang melintang

so aku mempersembahkan lah untuk tatapan hadirin semua..maybe sidikit design akan di ubah.depends pada tokei kedai tersebut..

nak taw ke harga sekeping..aku pon tak taw..tapi abang ipar aku kata dulu dia tempah 3 keping RM70.00.. so aku pon blom taw regenya..jangan tanya ye...

k la apa2 pon.wish korunk dapat menghadirikan diri ke majlis aku t ye..

4 ulasan:

darktoi berkata...

pesal muke ko warne oren hah? sakit kew? gamaknye layer gradient atas pic korunk, er, patut ltak kt bwh pics xpon masking jew..
har..har..har..

EjdeeJasmi berkata...

hikhik..pandai ko komen yer sifoo..

Rjuna berkata...

Jeles tol orang pandai design ni, ajar aku boleh, tapi lepas kawen lah yek hihihi

EjdeeJasmi berkata...

leh je..demi mu..rjunaku..wahahahahah