Selasa, 9 Disember 2008

~* Majlis BERINAI kecil *~

wahhh..xcited nya aku..huhuhu..malam ni aku telah uat satu majlis.namanya majlis bERiNAi kecil..kaum keluarga terdekat sahaja akan hadir..so khamis malam jumaat t akan diadakan majlis berinai BESAR pula..so mari snap picture ngan aku

Mempersembahkan makcik tukang tempek..huhuhu..di mulakan ngan flowers gurl ini..beria nak jugak

tadaaa..ni la..10 jari telah siap..so turn aku lakmula ngan ibu jari..nampak tak..?sebab tak nmpak aku zoom sikit...hihii




bila dah siap ni la hasilnya..wah dah merah mak ngah..

2 ulasan:

~*Krsty_Pinky*~ berkata...

kalo nk merah lg inai d jari & tahan lama,lepas bukak inai tu,sapu dgn minyak masak...
gud bcoz mmerahkn lg inai tersebut..
its proven! :)

EjdeeJasmi berkata...

yeke? t emi ada majlis berinai besar lak..insyallah emi uat