Selasa, 30 Disember 2008

~* Kemas Makmal & Bilik Akses *~

time kemas2 makmal bermula..lagi seminggu nak buka persekolahan..so welcome back to school..rini dak 2 ambik result PMR..congrates kepada yang berjaya memperolehi keputusan cemerlang..dan yang sedang2 tu usaha lagi..masih ada lagi dua tahun untuk memperolehi kecemerlangan seterusnya bermula la fasa kehidupan sebenar..

nak wish congrates gak pada anak kak bina yang memperolehi 8A..tahniah..


penatnya kerja..sepuluh hari cuti mmg malas tol nak kije..rini ajak kak suraya tolong kemaskan bilik akses ngan makmal..sapu2 sawang and habuk..esok operasi mop lantai lak..hihii..sakitnya tulang belakang..


rini jugak isi borang tukar..sangat sedih untuk bertukar..tapi ni la kehidupan..melalui fasa baru tu satu kemestian..dah berkahwin kena la ikut suami..ayah mentua je yang tinggal..so tak de sapa nak jaga..so kami la kena korbankan..moga2 semuanya dirahmati olehNya
semalam balik kampung..ke kuala umah mentua..hihihi..masak sup daging untuk suami..bangun pagi g pasar..beli barang dapur yang sudah habis..dapat pujian sedap katanya..cancel dah kedai mamak..huhu..terharu..memang pandai masak pon..hikhikhik..:P
k meh kita tengok apa yang telah aku uat rini....let`s check it out
ni ha kak suraya..sambil menyapu..sambil menyanyi lagu jamal abdilah..KAU LUPA JANJI..huhuu..sungguh terhibur..ada radio free...
tadaaa dah siap kemas tak..hikhik..sungguh nyaman mata memandang
aik ada lagi plastik sampah..huhuhu..lupa ler tu...
ni antara kegemilangan makmal komputer tempat emi bertugas..JOHAN makmal komputer negeri perak tiga tahun berturut2..sampai JPN tak bagi bertanding lagi..sungguh jels JPN ni..hikhik

Tiada ulasan: