Rabu, 3 Disember 2008

~* GITN & Olium *~

finally Olium itu telah di pulangkan..hakhakhak ..baru sebentar tadi org GITN datang..padahal dia belum pon pulang lagi aku dh curi2 snap pic dia yang sedang bertungkus lumus itu menyiapkan kerjanya..kan dah berpeluh..kesian..
bilik server tu mana ada aircond..hanya kipas kecik penyeri bilik..air cond telah di alihkan..so jangan marah heh...
see...tgok alatan dia...ada gaya Hackers tak?ish2 penat la nak tunggu..aku g minum dulu yerk...katanya lama..aku suh jerk tido situ..janji tenet leh guna..
serba tak kena lak..kesian..nak aku belanja ke air kat dia..aku kan baik..cewahhhhh..takpe..aku nk tgok kadar kepenatan dia..adakah melebihi suhu tekanan campur lilitan kali tinggi darab lebar..hikhik


duduk pulak..apasal cik abang..ada wayar sangkut ke..ataw wayar tu di gigit tikus..biasakla bilik lelaki jaga..macam tu la...

ermsss naik lak ke atas..takpe silakan membuat kije anda..t saya lawat anda ye..teruskan..saya ngah bz menulis blog...kantoikan...hikhik

Tiada ulasan: