Khamis, 18 Disember 2008

~* Bekas Cincin *~



ni bekas cincin..aku yang deko..huhuhu..maaf lambat upload..saja nak bgi surprise..hikhik..serabainya kan?

but apa pun tu tgok cincin nya..bertahtakan batu zamrud..special tuk my hubby..import siap dari baling kedah..wahhhaaa...

aku lak menerima seutas rantai tangan dan seutas rantai leher..special from kuala kangsar.. mas kawin RM 1501.00 aku beli sebentuk cincin bertahtakan berlian cewahhhhh, sepasang subang, seutas rantai kaki dan sebentuk loket..

cincin special from Tai Wah Gerik and selebihnya special from Taiping..saja jalan2 makan angin..

t aku upload kan yerk..pomise...hihii

ni untungnya jadi perempuan..skunk aku dah tgok macam mami jarum la..megelip beb..wah terlebih sudah..

tak sabar menunggu hubby pulang..really miss Him...sekarang kitaorang terpaksa la menggunakan pendekatan "OBJ"...taw ke maknanya... "Orang Bini Jauh" la...hikhik

apa2 pon soal pertukaran kemana aku dan si dia tak kesah..ke Kuala pon ok Ke Gerik Pon Ok..
belajar tolenrasi...banyak kena korbankan..perasaan ati dan segalanya..ni untungnya berkahwin..leh tahu sikap pasangan anda..

best taw..rugi sapa kawen lambat..hikhikhik..jangan bercinta lama sangat..takut tak kemana..insyallah carila suami yang dapat membimbing anda..

apapapun aku doakan kami bahagia..amin...

Tiada ulasan: