Isnin, 17 November 2008

~* Taiping Time *~

Welcome2..to taiping...so ni aku nk cite pasal "kursus penyelengaraan Komputer"..kursus ini telah dihadiri seramai 40 org perserta dari setiap pelusuk negeri perak..huhuhu..Juruteknik je la yerk..ermsss ramai gak adik2 junior baru yang aku jumpa...aku telah ditempatkan di bilik berno 123..wah nice no...so roomate aku ialah syarifah aziawati...dibekalkan single bed dan satu double bed..kami berdua akan konker hbis2san.

tpi malangnye..secara tiba2..roomate aku menghilangkan diri..hohoho..jgn gabra ini hnyla memek semata2..hikhik..

suatu petang selepas check in..hny dibekalkan 1 kunci..aku pon memboloskan diri ke bilik aku..jumpa hny 3 saat roomate ku ilang 4 hari di sana...ekekekkeke

agaknya kerana "KEJAKUNNANYA" tak pernah menghadiri kursus agak cuak dia menghadapi aku yg kiut miut..comel lote ni..hahkhakhak..

rupanya dia tknk duk ngan aku...dah ada geng..so aku la telah menodai sepenuhnya ke atas bilik no 123..hakhakhak...

isk2..sungguh kesian..takpela kan..org sombong takde kawan..mak aku ckp..hikhik..aku yg senior ni dia taknk kawan takpe..rugi ooooo...dia lom taw asam grm jdi FT ni..(aisheh aku lak riak)..ekekkek...

so jom snap pic ngan aku dan tgok aktiviti aku...

Welcome to sero malaysia taiping..mmg malaysian sungguh..so sape2 ada kawan2 luar neg nk kenal masakkan malaysian..welcome to seri malaysia..hakhakhk..tol2 malaysian..bagus...4 bintang


Ni la bilik aku..kemas tak? takyah dh husekeeper nk kemaskan..aku siap mengemaskan untuk deme..huhu...

Ni workstation aku..di kongsi/ share partner with aida..rakan gosip terhormat..orgnya kiut miut...huhuhu..idaman jejaka melaya

ni sape la plak..en fudhail kot...ngh kusyuk mendgr ceramah EN "gantian" GITN..sian dia kena hadap kami ngan pelbagai soklan..5 minit uat perbentangan ngan sekadar mempamirkan slaid..sungguh membosankan..maap yerk..honestly aku ckp..last2 dia blah kerana ada urusan katanya..sian dia..apa la gITN ni..hanto org lain untuk g penerangn..last minute lak tuh..sian dia tak sempat nk prepare...
En Hairy yg tak pernah miss dr time mkn..asik mkn jerk..tpi still keleding gak..hoho...suasana minum ptg yg membangkitkan selera makan..hihi


so kami byk dpt ilmu baru lam proses penyelenggaraan komp ni..so berharap sgt KPM akn meneruskan usaha ini lagi...best oooooo rugi sape tak dpt..

pas balik dr sini..my hubby lak kena kat teluk batik..kursus ini..so bergilir2 lah...

Tiada ulasan: