Selasa, 25 November 2008

*~ TAG by ERLI*~

mari lihat perihal 7 jawapan anda mestilah

JUJUR,AMANAH,IKHLAS,SOPAN SANTUN dan BERPEGANG PADA PRINSIP



1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.

a.Pendiam tapi tegas

b.Penuh rasa tanggungjawab pada diri sendiri,keluaraga dan saya..

c.Pemurah

d.Senyuman yang menawan

e. Tak Boros

f. Terima saya seadanya

g.Tak Merokok



7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup

a. F bukan nama sebenar..since standard five aku minat giler

b. Mark weslife ( sbb besday dia sama aku)

c . Siti Nurhaliza

d. Mawi

e. Erra Fazira

f. MY x

g. My Faizal



3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati

a. Tak tentu arah..berpeluh sakan..hihihi

b. Gabra giler..semua tak kena

c. asyik senyum jer..berangan

d. terus kenyang..erkkkk

e. Ish tak terkata..

f. Akhirnya......

g. Terharu



4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda

a. Hawaii

b. Paris

c. Eropah

d. Sabah and Sarawak

e. Langkawi

f. Bukit Tinggi

g. Pulau Perhentian



5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan kepada pasangan anda

a. Perfume

b. Neck tie

c. Kiss (ops!! pasni )

d. Kasih Sayang

e. Zuriat

f. Kasut

g. Ball Pen



6. 7 tajuk lagu yang akan anda dedicate untuk pasangan anda

a. Permata Yang DiCari

b. As Long As You Love Me

c. Matahari

d. Mencintaimu

e. Percayalah

f. Dealove

g. Di Dalam diam aku mencintaimu

Tiada ulasan: