Sabtu, 8 November 2008

~* Pagi Ini *~

huhu aku lom tido..dek kena penangan Ubat selsema yg membuat mata ku layu tpi tak mo tutup lagi..y? y?...huhhuhu....aktif semacam jerk ni..nalik kerja tdi terus ngemas dapur,...cuci sana sini...aku rajin ke?...TERrajiin jer kot..sbbnya kesan dr ubat tu membuatkan badan ku aktif semacam jerk...hihihi..tak pela..kerja dh setel..

esok seawal pagi kena bangun..ingt nk packing bju mlm ni..nmpknya tak jadi..esok la..kena rushing ke Kuala Kangsar lak..menjemput si abg tersyg..pastu jom kita ke sitiawan..jln2 cr pasal..sbb lusa aku kena ke teluk batik..hopely semuanya ok....

2 3 hari idung lak asik mengeluarkan sejenis cecair..selain mukus,hingus yg seakan2 cendol kedai mamak tepi jln tu..hihi..jhtnya aku...sejenis air yg serupa sirap gak telah mengalir laju je..dingin damai dan nyaman...ooooooohhhhhhhhhh tidak...darah lagi...inila rutin aku semenjak dr kecik..asal selsema je idung berdrh..

Doktor pon dh takleh nk kesan..redha jerk...sampai di masukkan ke wad pon aku ttp cengitu..so sape nak jawab??..biokan la..sib la aku bukan jenis yg pengsab tgok drh..kalu cengitu agak2nya...setiap kali flu..aku akn pengsan...huhu..

k la dh nak tido..nyte..jumpa next week..kalu ada link tenet sesat ke...ataw MR hotel tu nk kasi line streamyx free..aku update..kalu tak...kebulur la aku..ngadap peserta kursus..

leh tak nk ngorat lagi...bukan senang ni 3 buah negeri berkumpul..waahahahahah...


P/s: oh hidung jgn la berdarah lgi...aku perlu ke kursus...

Tiada ulasan: