Jumaat, 21 November 2008

~* My name is *~

tu tadaaa nmpak tak nama saya siapa..My name is EMI ERDAYU..hihihi..
ni la anak sedara aku yg ke enam..wahaahhha..makin ramai lak cucu mak aku ni...seorg2 kuar melihat dunia..agak terpegun ngan kecantikkan aku agaknya si iman ni...

anak sedara yag keenam aku ini bernama MOHD IMAN AMJAD BIN YUSRY..dilahirkan pada pukul 4.10 ptg di Kedah Medical Centre..di bilik No 510..huhuhu pada 10.10.2008....gelaran diberi Iman TEN TEN..kerana tuah angka sepuluh...hihihi

sgt lasak..walaupun baru berusia sebulan lebih..sgt jarang menangis dan sgt kurang meragam...hanya tidur di atas riba si ibu...

so pasni yg ketujuh bakal menyusul ujung tahun ni..arghhh makin penuh umah aku nanti..apa2 pon bersyukur ngan kebahagiaan ini..moga ianya berkekalan..amin

Tiada ulasan: