Sabtu, 8 November 2008

~* I`m Shy2 Cat *~

Kali ini telah di tag dengan acara bergambar lak,...sebab aku dh buka pada kul 2.00 Pgi..so begini la keadaan aku..ngantuk dan suram....tawar dan kelat..tpi diam2 aku memuji..

" subhanallah..Cantik nya aku "..terima kasih Tuhan jadikan aku anugerah terindah menghuni alam ini...ekekekekkek...korunk jgn jeles yerk..tu la kata2 motivasi untuk aku setiap hari,..if org kata aku buruk pon..aku ttp kata diri aku cantik++++ tomei2...huhuhu...bru la ati sentiasa berbunga2 dan hari2 ceria sentiasa..

jgnla kata kuat2..t org kata persaan..just berbisik dengan diri...telinga kita yg dengar..bru otak mentafsir dan hati berbunga...huhuhu


Law & Order
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
(dh uat dah)
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
( tgokla selekehnya)
3) Post that picture with NO editing.
(ahha..mmg or!,tak edit lgsg..tak caya jerawat tu bukti & saksi ..hihi)
4) Post these instruction with your picture.
(dh post dh)
5) Tag 10 people to do this
( t leh tak..memalam ni lom pk lagi sape)

3 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

memmang cantik apa...original dan mulus kulitmu..

Rjuna berkata...

haha tak comey nyer, selalu comey pakai susuk yek wakaka

EjdeeJasmi berkata...

@ rjuna
uit tak baik la pakai susuk2 ni..dose...tny ustaz...

@ Harimau

yg tulus and mulus..wahahah..tq..malunya aku...