Rabu, 22 Oktober 2008

~* Sehari Selembar Benang *~

huhuhu..finally aku dh jumpa dh present for my mom..guess wat?..huhu..tgok tajuk pon dh taw kan..apa lagi kain pasang la..hikhik..ermsss lupa lak nk snap pic nk letak lam ni..tgok la blik kang i edit la blog ni..simple jer..mana nk taw citarasa org lama ni..mak aku tu cerewet sikit bab2 pakaian ni..al-maklumla cikgu.....hiihihi

aku describe la sikit ttg kain tu ye...warna coklat,ada bunga2 hitan dan oren..nice la bagi aku...huhuhuuh tu sebab aku pilih..nk taw ke harga nya..biasa je tak la mhl sgt..harga tak pentingkan? yang penting ikhlas..

P/s: edit pada 10.53Pm..ni la nye..tadaaa cantik tak?

ermsss...bosan lak kije harini..ujan nye tak benti2..naik moto lak tu..aduh...demam selsema dan batuk mula melanda...tambahan lak ngah popular demam
Chinkunya...huhuhu..takut la bila fikir..yela kan..katanya demam n teruk jugak..sakit sendi dan tak mampu bergerak...ala2 nk lumpuh lagaknya...ekekke..tpi tak la smpai mcm tu..

menurut teman2 yang dh kena penyakit nie..sakitnya sampai takleh bergerak..ada satu makcik cleaner pat aku kerja ni dh kena..jalan dh mcm robot..so dpt la mc..menurut doktor demam ni mcm denggi dan malaria tapi ianya takla membawa maut..tu sbb yang btul2 serius je akan dithn di wad..

so,biasala bila dh menyerang,dan menyebabkan sakit sendi maka demam ni nampak begitu serius..sbb belum jumpa lagi kes yang membawa maut so para pakar perubatan menklaskan demam ni sebagai tidak serius..

so jangan takut la ye..tpi aku takut gak..huhuuhuu..bila demam ni..mcm2 lak yang menyerang,idung berdarah,selsema dan sebagainya..tu aku tak suka demam..huhuuhuuu


ni gambar aku di tahan di wad tunku bainun Ipoh,selama 3hari..azab beb..aku dh taknk demam lagi..huhuuu..hari2 kena check drh..mana tahan ngah2 tido kul 3pgi kena inject...arghhhh help me..takno dh demam..

Tiada ulasan: