Selasa, 21 Oktober 2008

~* Puspa (Putus Saja Pacarmu)*~

tetiba je jadi peminat lagu ni.ntah la maybe lirikny yang bersahaja dan melodinya yang catchy tu yang membuatkan sedap halwa telinga untuk mengikuti lagunya sehingga yang habis..best gak layan lagu cmni..uat kaki dan kepala turut bergoyang mengikut irama..

p/s: sebenarnya lagu ni lebih sesuai untuk si bf hanto ke Gf tapi aku lak terbalik..hihiii..tak kira la janji sedap..


video

Dengarla..maybe korunk sependapat ngan aku ...siap aku attach lirik ngan key guitar lagi..sape yang leh mainkan lagu ni ngan petikan gitar bgtaw aku ye..leh aku komen lak..huhuhu

C Em Kau gadisku yang cantik F
cuba lihat aku disini Dm G
C Di sini Ada aku yang sayang padamu
C Em Kau gadisku yang manis F
C Coba dekat aku disini Dm G
C Di sini Ada aku yang cinta padamu F
G Walau Ku tahu bahwa dirimu E
Am Sudah Ada yang punya D
G Namun aku tunggu sampai kau mau
[chorus] C F Jangan jangan kau menolak cintaku G
C Jangan jangan kau ragukan hatiku Am
Dm Ku kan selalu setia menunggu F
G Untuk jadi pacarmu
C F Jangan jangan kau tak terima cintaku G
C (C C/B) Jangan jangan kau hiraukan pacarmu Am
Dm Putuskanlah saja pacarmu F
G Lalu bilang I love you padaku
[interlude] C F G C Am Dm F G

special thanks untuk en kumasLturbo coz perkenalkan lagu ni..siap post lam forum tapi salah thread..hikhikhiktakpe disebbkn itu sy maafkan kamu..so pasni ni kena topic yng betul ye..hihihi

Tiada ulasan: