Rabu, 29 Oktober 2008

~* Ph0to sHoOt!nG *~

Jeng2..hihii...
Terakam lak aksi2 kebosanan time Ondway g !poh isnin ( Cuti Deepavali ) lepas..yela busan menunggu da menunggu aku pon apa lagi berbekalkan Sony K800i yg ayien punya..huhuhu..akunye k810i..sje gtl2 tukor raya hari ritu..rindu lak hp aku...so Jom snap p!c ngan Aku..berbaga! aksi telah dilakukan.. 18SG OnLy ye..hihii


N! kalu tak silap arround 4.30 Pm..wait My hubby g to!let and sebenarnya Lar! dr Uncle keda! Letrik yg cuba Mencekik drh k!taorg..hhhihihii


Aks! ni cuba mengejek..huhu..sbbnya tak taw nk uat keputusan sama ada nk perg! balik keda! tu ataw balik je..huhuhu


Aks! merajuk Pas kena Ceramah Agama Oleh Ustaz Mohd Faizal B. Abd Rahman..hihihihhihi.

Nak tepon Mak..nak Ngadu sbb Kena mrh..s!ap la..Pasni...hihihi

H!hihi..Oleh sbb Takut Kena Mrh blik..Ustad tdi telah blanja KFC sbg Tnda maaf..huhuhu..besh2..t nk majuk selalu lah..leh mintk kenny rigers ke,McD ke..ekekekkk



Ustaz ni telah Memalingkan Mukanya..huhuhu..Bukti yang kukuh ni..


Finally ni la aksi2 terakhir sebelum smpai rumah..penatnyeee..dh esoknya kije..
Aksi 1: Gaya..Minah hindustan kot..(ntahla aku pon tak taw)

Aksi 2: Gaya Minah Arab yag tak dpt Visa nk Balik..huhuAksi 3: Gaya Minah Indon kot..hakhakhakhak...

Aksi 4: Gaya cinta Hantu filem ring..tu kuar dr Tv tp aku kuar dr cermin..huhuu
Aksi 5: Last..dh penat..nk sampai umah dh..byk lagi gmbo nye..tp aku letak sikit je..t korunk jemu lak asik tgok muka aku yg comel ni..hihihi..jgn jeles ye..sje nk puji dr sendiri..bila lgi kan?,...



k la adios..t aku upload byk if ada permintaan :P


4 ulasan:

zelo55 berkata...

alaaaa...post gmbr je pun..huhuk

ejdee berkata...

ehe...sje nk nunjuk..kuikuikui

Rjuna berkata...

Sakan ko bergambor yek, nasib baik cumel, seri nak naik pelamin nih hahahaha

ejdee berkata...

yeke..kalu tak naik pelamin pon aku ttp cumil...huhuhu..